Forum Iarsilmar Strona Główna
 Forum
¤  Forum Iarsilmar Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
Iarsilmar
Iarsilmar
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Karty Postaci oraz zasady gry

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Iarsilmar Strona Główna -> Sesje RPG Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Karty Postaci oraz zasady gry
Autor Wiadomość
Disciple
Krwawy Morgernsztern
Krwawy Morgernsztern



Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Diuna

PostWysłany: Wto 20:23, 08 Kwi 2008    Temat postu: Karty Postaci oraz zasady gry
 
DnD KARTY POSTACI

Można skorzystać z generatora kart postaci on line...
[link widoczny dla zalogowanych]

Cytat:

W karcie postaci powinny znaleźć się:

Informacje ogólne o postaci:
Imię i nazwisko (bądź pochodzenie):
Rasa:
Klasa:
Wiek: (wolałbym, aby drużyna nie była stara...)
Wzrost:
Waga:
Wyznanie (jeżeli wybierzesz jakieś innego boga niż z Podręcznika Gracza, proszę o link do jego opisu.)
Charakter:
Płeć:
Rozmiar:

Wygląd zewnętrzny:
Kolor włosów i uczesanie:
Kolor oczu:
Karnacja:
Budowa ciała: (np. muskularna, szczupła. Wiadomo, nie można być muskularnym bez powodu, trzeba podać powód, dla którego postać 1-szo poziomowa jest dobrze zbudowana Razz)
Inne informacje: (Proszę o rozpisanie się. To pomoże mi, oraz innym graczom ustosunkować się do postaci. Pomoże też utrzymywać klimat Story Telling)

Opis Charakteru
-Chyba nie trzeba opisywać.. po prostu opis postaci. (w 3-osobie, np. Mężczyznę cechuje sprawiedliwość)

Atrybuty i modyfikatory (System ustalania wartości atrybutu jest następujący: Na początku masz 8 każdego atrybutu.. masz 32 punkty na "rozdanie". 8-13 kosztuje 1 punkt, 14-16 dwa punkty oraz 17-18 trzy punkty).
wzór:
Nazwa Atrybutu | Wartość | Modyfikator
np.
Siła | 16 | +3

Umiejętności
wzrór:
Nazwa umiejętności | Modyf. specjalny + modyfikator z atrybutu + ranga = wynik
np.
Ciche poruszanie | 2 + 4 + 3 = 9

Atuty, umiejętności rasowe i klasowe
Atuty:
-x
-x
Umiejętności klasowe:
-x
...

Czary (tylko odpowiednie klasy)

Ekwipunek
Wpiszcie sobie ekwipunek standardowy. Następnie do początkowego złota dodajcie liczbę 30 sz.
Za złoto, które posiadacie możecie dokupić dodatkowe wyposażenie. (przyda się Razz). Zapiszcie nazwę przedmiotu, jego wagę oraz cenę, wg Podręcznika Gracza.)

Wpisując ekwipunek zapiszcie wszystkie informacje na temat broni/zbroi itp.

Inne
I tutaj

Rzuty Obronne, Bazowa premia do ataku, inicjatywa, języki, KP (napisać skąd wartość), PW, szybkość, udźwig i inne, które uważacie za konieczne.



Karty postaci należy przesyłać do mistrza gry prowadzącego sesję.


Zamieszczam tu system rozdzielania punktów atrybutów do D&D:

Poczatkowo atrybuty mają wartość 8. Dostajesz określoną ilość punktów (klasyczna wartość to 25) do rozdzielenia, za które możesz zwiększyć wartości atrybutów w następujący sposób:

Atrybut Punkty
9..............1
10............2
11............3
12............4
13............5
14............6
15............8
16..........10
17..........13
18..........16

Przykład
Jeśli otrzymasz 25 punktów możesz rozdzielić je między innymi w taki sposób:
S 15 zużywasz 8p pozostaje 17p
ZR 13 zużywasz 5p pozostaje 12p
BD 14 zużywasz 6p pozostaje 6p
INT 12 zużywasz 4p pozostaje 2p
RZT 10 zużywasz 2p pozostaje 0
CHA 8 zużywasz 0p pozostaje 0



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disciple dnia Śro 11:16, 09 Kwi 2008, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Disciple
Krwawy Morgernsztern
Krwawy Morgernsztern



Dołączył: 05 Kwi 2008
Posty: 118
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Diuna

PostWysłany: Wto 17:03, 02 Wrz 2008    Temat postu:
 
Neuroshima Karta Bohatera Pustkowi

Tworzenie Bohatera:

Cytat:

Wybierz Wiek, Płeć, Imię oraz przezwisko dla swojej postaci.
Przydałby się rzecz jasna jakiś awatar w klimacie postnuklearnym.

Umiejętności:

Do wyboru masz 3 główne umiejętności. Zaczynasz grę z umiejętnościami na poziomie 15% + masz do rozdysponowania dodatkowe 50% pkt pomiędzy owe umiejętności:
Umiejętności maksymalnie mogą osiągnąć poziom 200%.

Broń Palna
Broń Ciężka
Walka Wręcz
Walka Bronią Białą
Pierwsza Pomoc
Skradanie
Kradzież
Otwieranie
Naprawa
Retoryka
Sztuka Przetrwania
Prowadzenie Pojazdów
Pirotechnika
Hazard

Stworzone w ten sposób prowizoryczne karty postaci ułatwią rozgrywkę.

Informacje dodatkowe:

Karma[KA]: Statystyka przedstawia twoją ogólną reputację. Im jest wyższa, tym bardziej znana i szanowana jest twoja postać. Jeżeli jest negatywna, z pewnością zrobiłeś coś złego i ludzie cię za to nienawidzą.

Punkty Życia [HP]: Opisują jak dużo obrażeń może otrzymać twa postać.




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Disciple dnia Wto 17:04, 02 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Iarsilmar Strona Główna -> Sesje RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy